sobota, 20 sierpnia 2016

Annyeong!! ♥

Cześć i czołem wszystkim! ^^
Jest to moja pierwsza notka na tym blogu, więc we wstępie się przedstawię i w skrócie powiem o czym będzie ten blog.
A więc, mam na imię Paulina i mam 18-naście lat. Na blogu, bądź też innych stronach typu Youtube widnieje pod nazwą Machiko x. Od dawien dawna interesuję się kulturą i historią azjatycką: Korea, Japonia, Chiny. Chociaż samą muzyką, szczególnie K-pop'em zainteresowałam się jakoś w Lutym tego roku. I od tamtej pory, znam większość piosenek i męczę moim śpiewaniem znajomych ^^. Którzy czasami mają mnie przez to dość, ale wytrzymują to ponieważ mnie kochają  ♥.
Lubię rysować, czytać, interesuję mnie również sport.
Myślę, że to póki co wystarczy informacji na mój temat. Teraz nieco o tym blogu.
Zacznę od tego, że istnieje już co nieco, blogów o podobnej tematyce, które bez wątpienia są dobre i sama z nich korzystam mimo, że wydaję mi się, że sam w sobie K-pop w Polsce jeszcze nie jest aż tak popularny, chociaż ostatnio jakby więcej się o nim słyszy. I ponieważ uważam, ze Korea, ta którą tak się kocha z powodu K-pop'u, nie jest piękna tylko z tego powodu i warto wiedzieć o niej co nieco więcej.
W blogu zawarte będą po pierwsze:
- Ciekawostki i ogólne informacje na temat grup muzycznych, żeńskich i męskich
-Wiadomości na temat grup, lub pojedynczych ich członków, informacje dotyczące dodania nowej piosenki,tłumaczenia itd.
-Co nieco, o samej kulturze (głównie chodzi mi o Koreę), ciekawostek na jej temat oraz historię
-Wiadomości o najciekawszych Dramach, recenzje, na jakich stronach je oglądać. Postaram się pisać ich krótkie streszczenia mające na celu zachęcić do obejrzenia oraz wypisywać w jakiej Dramie jaki aktor/aktorka występuję (ponieważ wiem sama po sobie, że ma się swoich ulubieńców^^)
-Spróbuję wyszukać w jakich programach występowali (jacyś) idole i konkretnie podawać Wam odcinki bądź bezpośrednio linki. (Chodzi mi tu o programy typu "Running Man", w których zapraszani są niekiedy/ przeważnie idole, aktorki/aktorzy itd )
-Najprostsze zwroty, słówka koreańskie
-Definicje słów, których używają fani K-pop'u (ponieważ, każdy kiedyś zaczynał swoją przygodę z K-pop'em i na początku nie miał pojęcia o co chodzi np z słówkiem "bias", które teraz wydawało by się banalnie proste ;) )
Myślę, że to na chwilę obecną wszystko, jeśli macie jakieś propozycje, tego o czym chcielibyście na tym blogu przeczytać to zachęcam do udzielania się w komentarzach ;)

Miłego wieczoru wszystkim    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz